Ledenvoordelen
1 | Netwerking
Kom naar de netwerkactiviteiten van Servi-Pluim. Dé gelegenheid om op een spontane manier over zaken te spreken en interessante collega’s en leveranciers te ontmoeten. Er is altijd wel iemand die u verder kan helpen met uw specifieke vragen, of ze nu van technische of sectorale aard zijn. En hoe groter uw netwerk, hoe sneller de oplossing voorhanden is!
2 | Helpdesk
Wetten, regels en voorschriften... Onze sector wordt er mee overdonderd. Servi-Pluim vindt dat correcte informatie en betrouwbaar advies de basis zijn van elke goede beslissing. Ook voor uw onderneming.
Mail of telefoneer naar het secretariaat van Servi-Pluim: servipluim@sectors.be - T 02 213 74 04.
Het probleem wordt dan geanalyseerd en u wordt op weg geholpen naar de juiste dienst of oplossing.
U bent altijd welkom met uw:
Syndicale vragen - vragen over voedselveiligheid en dierenwelzijn - personeelsgebonden kwesties - technische vragen - vragen van juridische, sociale, economische aard - ...
Kortom, alles wat ook maar met uw beroepsactiviteiten te maken heeft. Zoek uw antwoorden niet op het internet, maar laat u rechtstreeks met raad en daad bijstaan. We helpen u graag verder en, indien nodig, verwijzen we u graag door naar de juiste instantie.
3 | Opleidingen en informatiesessies
Een steeds veranderende omgeving vraagt om continue aanpassingen. Daarom organiseert Servi-Pluim actuele opleidingen en opleidingssessies, gebaseerd op de specifieke vraag er naar. Tegen een betaalbare prijs weet u alles wat u moet weten.
Hebt u een concreet voorstel voor een opleiding? Vertel het ons via servipluim@sectors.be. Wij zorgen voor de rest.
4 | Stem op sociaal overleg
We schatten dat de zelfstandigen en KMO’s in onze sector meer dan 500 mensen te werk stellen. Een stem in het sociaal overleg dringt zich bijgevolg aan: hoe meer leden Servi-Pluim telt, hoe meer werkruimte om uw rechten en belangen met kracht bij te staan.
5 | Lobbywerk
Brussel is het centrum van Europa. Hier worden alle wetten gemaakt. Servi-Pluim wil een voet tussen de deur van de wettenmakers. Want enkel door te anticiperen in de juiste commissies is het mogelijk de wetten en richtlijnen om te buigen in het voordeel van de ondernemers. Een werk van lange adem waarin Servi-Pluim het nodige doet om het u gemakkelijk te maken.
Zo is Servi-Pluim onder meer vertegenwoordigd in volgende organen: Belplume, FAVV, …
6 | Autocontrolegids
Servi-Pluim beheert de Generische Autocontrolegids GSP-Pluimvee. Dit is een kwaliteitssysteem voor pluimveeservicebedrijven. GSP-Pluimvee staat voor Goede Service Praktijken Pluimvee en heeft betrekking op de volgende activiteiten:
- Pluimvee vangen en laden;
- Ongediertebestrijding;
- Ontsmetten;
- Pluimvee enten;
- Snavelbehandelen;
- Reinigen.
Een pluimveeservicebedrijf dat GSP-Pluimvee erkend is, geeft een kwalitatieve meerwaarde aan zijn bedrijf.
1 | Netwerking
Kom naar de netwerkactiviteiten van Servi-Pluim. Dé gelegenheid om op een spontane manier over zaken te spreken en interessante collega’s en leveranciers te ontmoeten. Er is altijd wel iemand die u verder kan helpen met uw specifieke vragen, of ze nu van technische of sectorale aard zijn. En hoe groter uw netwerk, hoe sneller de oplossing voorhanden is!
2 | Helpdesk
Wetten, regels en voorschriften... Onze sector wordt er mee overdonderd. Servi-Pluim vindt dat correcte informatie en betrouwbaar advies de basis zijn van elke goede beslissing. Ook voor uw onderneming.
Mail of telefoneer naar het secretariaat van Servi-Pluim: servipluim@sectors.be - T 02 213 74 04.
Het probleem wordt dan geanalyseerd en u wordt op weg geholpen naar de juiste dienst of oplossing.
U bent altijd welkom met uw:
Syndicale vragen - vragen over voedselveiligheid en dierenwelzijn - personeelsgebonden kwesties - technische vragen - vragen van juridische, sociale, economische aard - ...
Kortom, alles wat ook maar met uw beroepsactiviteiten te maken heeft. Zoek uw antwoorden niet op het internet, maar laat u rechtstreeks met raad en daad bijstaan. We helpen u graag verder en, indien nodig, verwijzen we u graag door naar de juiste instantie.
3 | Opleidingen en informatiesessies
Een steeds veranderende omgeving vraagt om continue aanpassingen. Daarom organiseert Servi-Pluim actuele opleidingen en opleidingssessies, gebaseerd op de specifieke vraag er naar. Tegen een betaalbare prijs weet u alles wat u moet weten.
Hebt u een concreet voorstel voor een opleiding? Vertel het ons via servipluim@sectors.be. Wij zorgen voor de rest.
4 | Stem op sociaal overleg
We schatten dat de zelfstandigen en KMO’s in onze sector meer dan 500 mensen te werk stellen. Een stem in het sociaal overleg dringt zich bijgevolg aan: hoe meer leden Servi-Pluim telt, hoe meer werkruimte om uw rechten en belangen met kracht bij te staan.
5 | Lobbywerk
Brussel is het centrum van Europa. Hier worden alle wetten gemaakt. Servi-Pluim wil een voet tussen de deur van de wettenmakers. Want enkel door te anticiperen in de juiste commissies is het mogelijk de wetten en richtlijnen om te buigen in het voordeel van de ondernemers. Een werk van lange adem waarin Servi-Pluim het nodige doet om het u gemakkelijk te maken.
Zo is Servi-Pluim onder meer vertegenwoordigd in volgende organen: Belplume, FAVV, …
6 | Autocontrolegids
Servi-Pluim beheert de Generische Autocontrolegids GSP-Pluimvee. Dit is een kwaliteitssysteem voor pluimveeservicebedrijven. GSP-Pluimvee staat voor Goede Service Praktijken Pluimvee en heeft betrekking op de volgende activiteiten:
- Pluimvee vangen en laden;
- Ongediertebestrijding;
- Ontsmetten;
- Pluimvee enten;
- Snavelbehandelen;
- Reinigen.
Een pluimveeservicebedrijf dat GSP-Pluimvee erkend is, geeft een kwalitatieve meerwaarde aan zijn bedrijf.